2016. január 12., kedd

Tavalyi hó

Tavaly közvetlenül az utolsó karácsonyi vásár előtt kerültek ki a kemencéből ezek az edények, de akkor csak lefotózni volt időm (azt is a kezdődő alkonyatban), de a képeket szerkesztgetni nem, csak pár csoportképet mutattam. De szerettem volna részletesebben, átláthatóbban is dokumentálni, bemutatni ezeket a kerámiákat is, amelyeken - a korábbi színes rétek közönségsikerén felbuzdulva - elsőként próbáltam ki színesben a többi virágmintámat is. Ezekben is, ahogy a korábbi színes sorozatoknál, a fekete szín az összekötő kapocs, amely mindegyik darabon előfordul, de ez mégsem megy a vidámság rovására :-)

Ezek a tárgyak tehát már elkeltek, és - reményeim szerint - másokat boldogítanak. A közeljövőben készülnek még ehhez hasonló tételek... és újabb témavariációk is.

Szórt virágok:






Madarak:

A falusi kert:






És végül az erdők - ilyen már volt, de azért, ha már lefotóztam:



1 megjegyzés:

  1. Kedves Zsuzsi! A hóval együtt én is olvadozom, csakhogy én ettől a sok szépségtől!
    Türelmetlenül várom a webshop kinyitását... ;-)

    VálaszTörlés