2013. december 23., hétfő

WAMP

2013 adventjén debütált a Materra Ceramics a nagyobb nyilvánosság előtt.
Az alkotóművészek közül sokan elég jól viseljük az elmélyült, csöndes munkával töltött magányos órákat, napokat, sőt éveket is, amiből az következik, hogy nem annyira fakad belőlünk a szereplési vágy... Nekem sem volt könnyű előbújni a csigaházamból, de nem bántam meg. Nemcsak a sok találkozásnak örültem, a rég nem látott és a frissen megismert remek kollégáknak, hanem nagyszerű volt az is, hogy konkrét és közvetlen visszajelzéseket kaphattam a vásárlóktól a munkáimról is. Rengeteg pozitív véleményt és lelkes jó szót kaptam, azon kívül érdekes és értékes felvetéseket, ötleteket is, nagyon hálás vagyok érte! Sőt, nagyon sokat jelentett nekem az is, amikor láttam, hogy sokan megnézték, és szeretettel megérintették, megsimogatták meg a csészéimet, vagy egyszerűen csak messziről rámosolyogtak az asztalomra és tovább mentek - felemelő érzés volt! Sok erőt és inspirációt adnak az ilyen alkalmak a folytatáshoz.


ezüstvasárnapi asztal
aranyvasárnapi asztal

1 megjegyzés: